subota, 28.03.2015.

užici prokletih

Zadnji post na mom blogu nosi naslov "Goodbye 2013". Bilo je još nešto nakon toga ali sam izbrisala iz razloga koje neću sada u detalje analizirati. Uglavnom, radilo se o teškoj pljuvačini po muškom rodu, mislim da sam isti tada mrzila najviše u svom životu.
U međuvremenu sam poželjela goodbye i 2014-oj, ušla u Isusove godine, izgubila ljubav (točnije, pustila je), našla ljubav, izgubila ljubav, izgubila sebe, našla sebe, pa opet izgubila sebe i... sad se ponovo nalazim. Ide brže nego prije, što je svakako pozitivno i drugačije. Ono što nije drugačije jest činjenica da kod mene nema jednostavnog. Sve mora biti komplicirano do bola. Govori mi nedavno netko drag da sam ja magnet za komplicirano. A jebi ga. Možda i jesam. I što sad? Svaku kompliciranu situaciju dosad sam preživjela pa mislim da će tako biti i dalje. Barem mi nije dosadno.
Nekome se stvari poslože jednostavnije i brže, nekome se uvijek slažu komplicirano, a nekome se nikad niti ne poslože. Postoje i oni ljudi koji vole stvari vidjeti jednostavno pa sami sebe uvjere kako je sve super i sve je za pet. Postoje i oni koji u svačemu vide nešto negativno i komplicirano (i ja se ne bih baš isključivala iz ove skupine). Hoću reći, puno je toga stvar percepcije.

Imam osjećaj da će ova godina biti godina promjena. Ne nužno na bolje, naravno. "Things change, doesn't mean they get better", da citiram House-a.
Što god, ja sam spremna.

I da, gospodine, mislim da sam se zaljubila u vas. A vi... Kako hoćete.

Objavljeno u 11:46 • Komentari (2) • Isprintaj#

Opis bloga

Razmišljanja, promišljanja, zaključci i povremene depresije jedne an(t)onimke


Sve nemoralne ponude primam tu

antonimka@gmail.com


Biseri

"I am depressed because of the state of my life at the moment. I've got this horrible feeling that if there is such a thing as reincarnation, knowing my luck I'll come back as me!"
Rodney

"Develop interest in life as you see it; in people, things, literature, music - the world is so rich, simply throbbing with rich treasures, beautiful souls and interesting people. Forget yourself."
Henry Miller

"If only God would give me some clear sign! Like making a large deposit in my name in a Swiss bank."
Woody Allen

"It's amazing that the amount of news that happens in the world every day always just exactly fits the newspaper."
Jerry Seinfeld